close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פתיחת חברה בדובאי

מערכת שורשכד חשוון, תשפד08/11/2023

דובאי מביאה איתה משהו קצת אחר, משהו שלא תמצאו באף חברה אחרת. מוכנים? זה הזמן להכיר את היתרונות הרבים של פתיחת חברה ישראלית בדובאי

תגיות:
צילום: freepik

בוחנים את האופציה לפתוח חברה בדובאי? בעקבות הסכמי אברהם שנחתמו בשנים האחרונות, בעלי עסקים רבים בוחנים את האפשרות הזאת. במקום להסתפק בחברה כאן בארץ, הם בוחרים לפתוח אותה בעיר מפותחת ומשגשגת. אומנם גם לפתיחת חברה בישראל יש יתרונות רבים, אך לא כמו האפשרות של פתיחת חברה בדובאי. מה תרוויחו אם תחליטו לפתוח חברה דווקא בדובאי? הרי יש כל כך הרבה מדינות בעולם בהן תוכלו לפתוח חברה מכל סוג שהוא. דובאי מביאה איתה

צילום: freepik
משהו קצת אחר, משהו שלא תמצאו באף חברה אחרת. מוכנים? זה הזמן להכיר את היתרונות הרבים של פתיחת חברה ישראלית בדובאי.

עם תוצאות אי אפשר להתווכח
בואו נסתכל על הישראלים שכבר החליטו להעתיק את מקום מגוריהם לדובאי על מנת לפתוח שם חברה. פתיחת חברה בדובאי מוכיחה את עצמה, ההצלחה היא ברת השגה עבור כל ישראלי. המון ישראלים מספרים כי הם הגישו את החלומות שלהם על ידי פתיחת חברה ישראל בדובאי. הם מצליחים הרבה יותר בהשוואה להצלחה אותה הם השיגו כאן בארץ קודם לכן. אם כבר להקים חברה מעבר לים, מוטב כי החברה תוקם בעיר עם קבלות מוכחות. כך תדעו שאינכם מכניסים את עצמכם אל תוך מיטה חולה או עושים בחירות שתתחרטו עליהן. התייעצות קלה עם ישראלים שכבר ביצעו את הצעד הזה תלמד אתכם עד כמה הוא יכול להיות מוצלח.

פתיחת חברה בדובאי בקלות
אין לכם מושג מה אתם צריכים לעשות כדי להקים חברה בדובאי? בהחלט ניתן להבין את תחושת התסכול הרבה שמציפה אתכם. בו בזמן אתם רואים איך עשרות רבות של ישראלים מגשימים את חלומם בדובאי. החדשות הטובות הן שאינכם צריכים להגיע עם ניסיון קודם טרם פתיחת חברה בדובאי. כיום ישנן חברות מקצועיות שכל מה שהן עושות זה ללוות חברות ישראליות שרוצות להתפתח בדובאי. החברות הללו מספקות ליווי אישי וצמוד, ומזהירות לפני כל החלטה מסובכת או קשה. ברגע שאתם תקבלו ליווי אישי לכל אורך הדרך, ההצלחה היא רק עניין של זמן. תוכלו להביא את עצמכם למקום שרציתם להיות בו, גם אם אין לכם ידע או ניסיון בהקמת עסקים בדובאי.

הממשלה מעודדת פתיחת חברות
בשורה התחתונה תרצו לדעת כי יש לכם תמיכה של גורמים ממשלתיים לפתיחת חברה בדובאי. פתיחת חברה בדובאי מחייבת סיוע של כל הגורמים, החל מהישראלים ועד אלה הנמצאים באיחוד האמירויות. המציאות מלמדת אותנו כי הממשלה המקומית מעודדת מאוד פתיחת עסקים וחברות זרים בשטחה. המדיניות היא שכל חברה זרה שמעוניינת להיפתח בדובאי או בכל עיר אחרת מקבל סיוע מקיף. בין אם מדובר בהטבות מס משמעותיות ועד סיוע בהבנה כיצד לפעול בצורה נכונה. ברגע שיש לכם תמיכה מקיפה של הממשלה המקומית, הכל הפך להיות הרבה יותר פשוט מבחינתכם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה